IGPS

IGPS

הדרך

בחירה, אימוץ והטמעה של הכלים הניהולים, כחלק משגרת היום.

הפעולות, המעשים והתהליכים שיש לעבור כדי שנוכל להיות "מבטיחים ומקיימים" לאורך זמן, כחלק מה-די.אן.איי של הארגון.

הדרך נועדה להטמיע את השינוי בגוף הארגון/העסק.

גופו של העסק מורכב מאנשים, מטרות, תהליכים עסקיים, שפה ותקשורת, כלים ומערכות.

הידיעה מה הדבר החסר כדי שנקיים הבטחות אינה גורמת לשינוי.

ההבנה והקבלה של הקוד, חשובות ככל שתהינה, אינן מספיקות כדי להפיק את הערך המצופה מהשינוי.

נדרשת "כיברת דרך" בה נתאים את השיח, התהליכים והכלים הניהוליים – עד שהקוד יוטמע בדי.אן.איי הארגוני ויהפוך לתרבות ארגונית של קיום הבטחות שיווקיות, התמודדות עם שינויים ואי-וודאות, ותמיכה במהליכי השיווק המתחדשים בהתמדה

מעבר לכל דמיון ובעיקר, לפני המתחרים

כשהארגון קטן, נדרשים מעט אנשים לדעת יותר תחומי התמחות מקצועית. 

ככל שהארגון קטן יותר, גוברת הציפייה לגמישות ולוירטואוזיות המסכנת את היכולת לקיים הבטחות, עד כדי סיכון קיומי.

ככל שהארגון גדול יותר, נדרשת מיותר אנשים היכולת: לשתף, לסנכרן, לתקשר, על מנת ליצור עשייה מתואמת ומכוונת לקיום הבטחות.

ככל שהארגון גדול יותר, קיים מרחב גדול יותר בין הצוות שמבטיח לבין הצוות שנדרש לקיים, לשביעות רצון הלקוח.

ארגון חייב להכיל שני סוגים של תחנות, על מנת לגדול ולהתחזק:

תחנה ממקדת – בה בוחנים מאיין באנו ולאן פנינו ובעיקר, איך נגיע לשם

תחנה מחשלת – בה רוכשים ומתרגלים כלים חדשים להשגת המטרות העסקיות

זמינות המלאי Availability

חריגים Alert

מדידה ושעוני הכוונה Priorities

ניהול הביקוש: Demand Driven Supply Network
תפיסת הניהול לפיה פועלים הארגונים העסקיים הגדולים והמובילים בעולם, המאפשרת להנהלת החברה להתמודד עם הביקוש המשתנה [חוסר ודאות בסביבה תחרותית] ולהיטיב את הביצועים העסקיים, הן מבחינת הערך ללקוח והן מבחינת הערך לבעלי המניות

הנסיון מלמד על שיפור ניכר בביצועים, הן בצד ההכנסות והן בצד ההוצאות

חברת IGPS פועלת במטרה לספק לחברות וארגונים [קטנים, בינוניים, בצמיחה ובהקמה] את הכלים הניהוליים לקיום הפעילויות הקריטיות להשגת יכולת מיטבית של ניהול הביקוש

התועלת ללקוח:
תכנון נכון ובזמן; שיפור תפוקות המכירה; קיצור זמני תגובה
ניהול יעיל של אירועים חריגים; הקטנת מרכיבי "פחת והחזרים"
מימוש מהיר של הזדמנויות עסקיות; ניהול סיכונים מבוקר
הקטנת עלויות: שירות, תפעול, מלאי, לוגיסטיקה,רכש, ייצור

יתרונות השירות:
הקניית כלים ושיטות עבודה הנהוגים בארגונים המובילים, ביעילות ובזמן קצר
הרחבת התשתית המקצועית באופן ממוקד וגמיש, ללא תקורות מעסיק
יצירת ארגז כלים מוגדר וברור להפעלה קלה ועצמאית, לאורך זמן

IGPS – פשוט וממוקד:
עיצוב הכלים בהתאמה למאפיינים הניהוליים והעסקיים
תיאום וסיוע לגורמי המטה בקבלה וביצוע השינויים
תמיכה מקצועית ופתרון בעיות שונות העולות במהלך היישום
מעקב שוטף אחר משימות היישום – בקרת ביצוע מול תכנון
זיהוי והתראה במקרים של "צווארי בקבוק"
סיוע בהפעלה מיטבית והטמעה מלאה בפעילות השוטפת

* ניתן לקדם את הכלים באופן מדורג או כפתרון משולב, בהתאם למצב העסקי ולהיבטי התקציב, המשאבים ולוחות הזמנים

ניהול הביקוש: Demand Driven Supply Network
תפיסת הניהול לפיה פועלים הארגונים העסקיים הגדולים והמובילים בעולם, המאפשרת להנהלת החברה להתמודד עם הביקוש המשתנה [חוסר ודאות בסביבה תחרותית] ולהיטיב את הביצועים העסקיים, הן מבחינת הערך ללקוח והן מבחינת הערך לבעלי המניות.

הניסיון מלמד על שיפור ניכר בביצועים, הן בצד ההכנסות והן בצד ההוצאות.

חברת IGPS פועלת במטרה לספק לחברות וארגונים [קטנים, בינוניים, בצמיחה ובהקמה] את הכלים הניהוליים לקיום הפעילויות הקריטיות להשגת יכולת מיטבית של ניהול הביקוש

התועלת ללקוח:
תכנון נכון ובזמן; שיפור תפוקות המכירה; קיצור זמני תגובה

ניהול יעיל של אירועים חריגים; הקטנת מרכיבי "פחת והחזרים"

מימוש מהיר של הזדמנויות עסקיות; ניהול סיכונים מבוקר

הקטנת עלויות: שירות, תפעול, מלאי, לוגיסטיקה,רכש, ייצור

יתרונות השירות:
הקניית כלים ושיטות עבודה הנהוגים בארגונים המובילים, ביעילות ובזמן קצר

הרחבת התשתית המקצועית באופן ממוקד וגמיש, ללא תקורות מעסיק

יצירת ארגז כלים מוגדר וברור להפעלה קלה ועצמאית, לאורך זמן

IGPS – פשוט וממוקד:
עיצוב הכלים בהתאמה למאפיינים הניהוליים והעסקיים

תיאום וסיוע לגורמי המטה בקבלה וביצוע השינויים

תמיכה מקצועית ופתרון בעיות שונות העולות במהלך היישום

מעקב שוטף אחר משימות היישום – בקרת ביצוע מול תכנון

זיהוי והתראה במקרים של "צווארי בקבוק" סיוע בהפעלה מיטבית והטמעה מלאה בפעילות השוטפת

* ניתן לקדם את הכלים באופן מדורג או כפתרון משולב, בהתאם למצב העסקי ולהיבטי התקציב, המשאבים ולוחות הזמנים