IGPS

IGPS

האבחון

מה אתה מבטיח?
מה התכוונת להבטיח?  מי מאוכזב?  למה?

מה אתה ואנשיך עושים או לא עושים שגורם להבטחות להתברבר…
מה יותר מתסכל מהבטחה שלא הצלחנו לקיים!

מנהל של חברה קטנה שומר קשר אישי עם הלקוחות ומתהדר ביכולת לזהות מהר צורך של לקוח ולהבטיח פיתרון מהיר ויעיל. הפעולות למימוש פשוטות: להזמין חלקים להרכיב (לייצר), לארוז, לתאם, לאסוף מהמחסן, להעמיס על המשאית ולהעביר אל בית הלקוח…
והלקוח, לא ממש מרוצה!? לא הגענו בזמן… האריזה לא שלמה… האיכות לא מתאימה…

עסקים קטנים וגדולים כאחד משקיעים מאמצים ניכרים בטיפוח לקוחותיהם
משקיעים בתקשורת בלתי אמצעית (לפעמים אינטימית) בהכרת עולם הצרכים העדכני שלהם, במגוון מוצרים אטרקטיבי וחדשני, בהכרות טובה עם אנשי השטח וביכולת ליצור שפה שיווקית התואמת את ההקשבה של הלקוח.
ועדיין, לקוחות לא מרוצים, לקוחות נוטשים, לקוחות מתלוננים ומכניסים ספקים מתחרים לקטגוריה.

מה יוצר את הפער המתסכל בין ההבטחה השיווקית למימוש?
מה מונע מהמערך התפעולי לקיים הבטחות שנמסרו ללקוח בעמל רב!
מה הדבר שחסר כדי שהלקוח יקבל כל מה שמובטח לו ?
עד כמה משפיעה זמינות המוצר על שביעות רצונם של הלקוחות ?

אם נדע את הגורם המרכזי, נוכל להסיר את המכשול ולשפר את איכות מהירות התגובה.
האבחון הרב ממדי שלנו מציף את הכשלים והחסמים שמונעים קיום שלם של ההבטחה השיווקית.
אנחנו נראה את שרשרת האספקה ונצביע על הזדמנויות להשגת עוצמה תפעולית.

חברת IGPS מספקת כלים נכונים להפעלת מערכי שירות ותפעול מקצועיים ומתקדמים.

מה אתה מבטיח?
מה התכוונת להבטיח?  מי מאוכזב?  למה?

מה אתה ואנשיך עושים או לא עושים שגורם להבטחות להתברבר… מה יותר מתסכל מהבטחה שלא הצלחנו לקיים!

מנהל של חברה קטנה שומר קשר אישי עם הלקוחות ומתהדר ביכולת לזהות מהר צורך של לקוח ולהבטיח פיתרון מהיר ויעיל.

הפעולות למימוש פשוטות: להזמין חלקים להרכיב (לייצר), לארוז, לתאם, לאסוף מהמחסן, להעמיס על המשאית ולהעביר אל בית הלקוח…

והלקוח, לא ממש מרוצה!? לא הגענו בזמן… האריזה לא שלמה… האיכות לא מתאימה…

עסקים קטנים וגדולים כאחד משקיעים מאמצים ניכרים בטיפוח לקוחותיהם משקיעים בתקשורת בלתי אמצעית (לפעמים אינטימית) בהכרת עולם הצרכים העדכני שלהם, במגוון מוצרים אטרקטיבי וחדשני, בהכרות טובה עם אנשי השטח וביכולת ליצור שפה שיווקית התואמת את ההקשבה של הלקוח.

ועדיין, לקוחות לא מרוצים, לקוחות נוטשים, לקוחות מתלוננים ומכניסים ספקים מתחרים לקטגוריה.

מה יוצר את הפער המתסכל בין ההבטחה השיווקית למימוש?

מה מונע מהמערך התפעולי לקיים הבטחות שנמסרו ללקוח בעמל רב!

מה הדבר שחסר כדי שהלקוח יקבל כל מה שמובטח לו ?

עד כמה משפיעה זמינות המוצר על שביעות רצונם של הלקוחות ?

אם נדע את הגורם המרכזי, נוכל להסיר את המכשול ולשפר את איכות מהירות התגובה.

האבחון הרב ממדי שלנו מציף את הכשלים והחסמים שמונעים קיום שלם של ההבטחה השיווקית.

אנחנו נראה את שרשרת האספקה ונצביע על הזדמנויות להשגת עוצמה תפעולית.

חברת IGPS מספקת כלים נכונים להפעלת מערכי שירות ותפעול מקצועיים ומתקדמים.

אבחון אישי

האבחון האישי מבוסס על שאלוני האבחון המיידי בתוספת שיחת היכרות עם נציג/ה ההנהלה הבכירה בארגון בתיאום מראש

על בסיס 5 משובי שאלונים שמולאו על ידי אנשי מפתח, נקיים מפגש מסכם להשלמת התמונה והצגת ממצאי האבחון

  • חוזקות והזדמנויות
  • דגשים ומפתחות לשיפור וצמיחה
  • Quick Wins

אבחון מקיף

בצמתי החלטה, לקראת העלייה אל הנתיב המהיר של צמיחה והתרחבות,

או חלילה, נוכח היבהוב נורות הזהרה על משבר מאיים או נסיגת ביצועים מטרידה,

רצוי לבצע מהלך של בחינת המצב הקיים ותכנון הצעדים הבאים, נוכח הסביבה העסקית המשתנה ולאור הסטטוס הנוכחי של הארגון

אבחון שרשרת האספקה מעיד, בין היתר, על ההתנהלות הארגונית, על הדינאמיקה בין צוותי העבודה השונים ועל צווארי הבקבוק הניהוליים, ובעיקר על הפער בין ההיצע שמייצג הארגון לבין הביקוש הקיים והאפשרי של שוק המטרה

 

שיטת האבחון של IGPS:

הכרת הארגון וזיהוי מאפייני הניהול והכלים התפעוליים בהיבטי השיווק, הארגון והתפעול

בחינת דרכי הפעולה ותהליכי העבודה שהתבססו בארגון, על מנת להשיג את יעדיו

אבחון ההזדמנויות והפערים בהסתמך על גישות מתקדמות לניהול שרשראות אספקה

ובדגש על מודל: D.D.S.N – Demand Driven Supply Network

התאמת המתודולוגיות והכלים למאפייני העסק ואתגריו בטווח הקצר ובראיית טווח החזון

חברת IGPS מספקת כלים נכונים להפעלת מערכי שירות ותפעול מקצועיים ומתקדמים.

אבחון מיידי

לפניך שאלון IGPS לאבחון מיידי המכוון לזיהוי כיווני פעולה לשיפור ביצועים עסקיים.

השאלון מאפשר אבחון מהיר של חוזקות והזדמנויות:

  • קשרי העבודה עם השותפים העסקיים מקדמים / מעכבים את היעדים התפעוליים?
  • היכן אנחנו חשופים להפתעות ?
  • עד כמה העובדים שלנו מזדהים עם מטרות העסק ?
  • זיהוי ראשוני של הפערים וההזדמנויות לקידום העסק, מנקודת מבט חדשה!

 

שיטת IGPS פועלת לאור הזיקה הישירה בין הצלחת העסק במימוש יעדיו לבין קיום ההבטחות העסקיות. 

חברת IGPS רואה את הפער, בין הבטחה למימוש, כחסם בפני התפתחות עסקית וכמקור לתסכול ניהולי

שאלון זה הוא אחד מסדרת שאלוני IGPS המהווים כלי ניהולי חדשני ומשוכלל המיועד למנהל המבקש לאתר הזדמנויות לקידום העסק.

שאלוני IGPS הינם ביטוי של ניסיון רב שנים המשלב, תבונה ניהולית, קידמה טכנולוגית ומוניטין מעשי בהתאמה והטמעת כלים ניהוליים נכונים.

לאבחון מיידי, נא למלא ולשלוח! המשוב ישלח לכתובתך בהקדם.

תוכלו למלאו באופן מקוון כאן

תודות ובהצלחה!