IGPS

IGPS

ההזנק

הכלים לניהול ובקרת הצמיחה, לאורך זמן, מתחילים בסט מדדים המאפשרים להנהלה הבכירה  ולדרג הביניים לכוון את הפעולות ואת תהליכי השיפור לכיוון המטרה ולאורך זמן.

מה משמעות ה"הזנק", מבחינתנו?
כיצד זה נמדד?  מה התוכנית שלנו? היעדים? המדדים להצלחה?

ההזנק מתחיל ברגע שקלטת שהלקוח מקשיב להבטחות שלך כמו שהוא רוצה/בוחר/יודע להקשיב/ והוא מצפה שתקיים אותן, אחת לאחת,
בדיוק כמו שהוא הבין אותן.

בדרך כלל הלקוח שלך בונה על ההבטחות שלך ומתבסס עליהן שהוא מבטיח את ההבטחות שלו ללקוחות שלו או לאנשים סביבו –
בעלי המניות, המנהלים, העובדים, בני משפחה, חברים – הלקוחות שלו והאנשים סביבו חשובים לו, והוא לא אוהב להיתפס כמי שלא מקיים הבטחות.
כשהוא לא מקיים הבטחה בגלל שהספק שלו לא עמד במילה שלו, הוא מחפש דרך להציל את כבודו (לכעוס, להציק, לעכב תשלומים), להחליף ספק , להחזיר חלק מהמוצרים, לספר לאחרים…

העסק שלנו מבוסס על אנשים שמקבלים החלטות.

איך יראה לך הקשר עם לקוח ששומרים על כבודו, שמכבדים את המילה שלו, שעוזרים לו לקיים את ההבטחות שלו ללקוחות שלו, כל הזמן ?
לקוח כזה לא יוותר על ספק כמוך !!! 

כלים ניהוליים: 
ארגונים עסקיים מובילים, הנמדדים במונחי צמיחה, רווחיות ואיתנות כלכלית, ממוקדים בניהול הביקוש ומשיגים שיפור ביצועים ניכר על ידי סינכרון דינאמי של התפעול עם השיווק והמכירות

השגת מטרות האלה מחייבת הצטיידות בכלים ניהוליים וטכנולוגיים המותאמים לצרכי הארגון, לאופיו העסקי

סינכרון דינאמי:
פונקציה הנגזרת מאיכות תפקודן של 3 פעילויות קריטיות במארג התפעולי, המתבססות על סדרת תהליכי עבודה מתואמים:

הכלים לניהול ובקרת הצמיחה, לאורך זמן, מתחילים בסט מדדים המאפשרים להנהלה הבכירה  ולדרג הביניים לכוון את הפעולות ואת תהליכי השיפור לכיוון המטרה ולאורך זמן.

מה משמעות ה"הזנק", מבחינתנו?
כיצד זה נמדד?  מה התוכנית שלנו? היעדים? המדדים להצלחה?

ההזנק מתחיל ברגע שקלטת שהלקוח מקשיב להבטחות שלך כמו שהוא רוצה/בוחר/יודע להקשיב/ והוא מצפה שתקיים אותן, אחת לאחת, בדיוק כמו שהוא הבין אותן.

בדרך כלל הלקוח שלך בונה על ההבטחות שלך ומתבסס עליהן שהוא מבטיח את ההבטחות שלו ללקוחות שלו או לאנשים סביבו – בעלי המניות, המנהלים, העובדים, בני משפחה, חברים – הלקוחות שלו והאנשים סביבו חשובים לו, והוא לא אוהב להיתפס כמי שלא מקיים הבטחות.

כשהוא לא מקיים הבטחה בגלל שהספק שלו לא עמד במילה שלו, הוא מחפש דרך להציל את כבודו (לכעוס, להציק, לעכב תשלומים), להחליף ספק , להחזיר חלק מהמוצרים, לספר לאחרים…

העסק שלנו מבוסס על אנשים שמקבלים החלטות.

איך יראה לך הקשר עם לקוח ששומרים על כבודו, שמכבדים את המילה שלו, שעוזרים לו לקיים את ההבטחות שלו ללקוחות שלו, כל הזמן?
לקוח כזה לא יוותר על ספק כמוך !!! 

כלים ניהוליים: 
ארגונים עסקיים מובילים, הנמדדים במונחי צמיחה, רווחיות ואיתנות כלכלית, ממוקדים בניהול הביקוש ומשיגים שיפור ביצועים ניכר על ידי סינכרון דינאמי של התפעול עם השיווק והמכירות

השגת מטרות האלה מחייבת הצטיידות בכלים ניהוליים וטכנולוגיים המותאמים לצרכי הארגון, לאופיו העסקי

סינכרון דינאמי:
פונקציה הנגזרת מאיכות תפקודן של 3 פעילויות קריטיות במארג התפעולי, המתבססות על סדרת תהליכי עבודה מתואמים:

זמינות המלאי Availability

חריגים Alert

מדידה ושעוני הכוונה Priorities

ניהול הביקוש: Demand Driven Supply Network
תפיסת הניהול לפיה פועלים הארגונים העסקיים הגדולים והמובילים בעולם, המאפשרת להנהלת החברה להתמודד עם הביקוש המשתנה [חוסר ודאות בסביבה תחרותית] ולהיטיב את הביצועים העסקיים, הן מבחינת הערך ללקוח והן מבחינת הערך לבעלי המניות

הנסיון מלמד על שיפור ניכר בביצועים, הן בצד ההכנסות והן בצד ההוצאות

חברת IGPS פועלת במטרה לספק לחברות וארגונים [קטנים, בינוניים, בצמיחה ובהקמה] את הכלים הניהוליים לקיום הפעילויות הקריטיות להשגת יכולת מיטבית של ניהול הביקוש

התועלת ללקוח:
תכנון נכון ובזמן; שיפור תפוקות המכירה; קיצור זמני תגובה
ניהול יעיל של אירועים חריגים; הקטנת מרכיבי "פחת והחזרים"
מימוש מהיר של הזדמנויות עסקיות; ניהול סיכונים מבוקר
הקטנת עלויות: שירות, תפעול, מלאי, לוגיסטיקה,רכש, ייצור

יתרונות השירות:
הקניית כלים ושיטות עבודה הנהוגים בארגונים המובילים, ביעילות ובזמן קצר
הרחבת התשתית המקצועית באופן ממוקד וגמיש, ללא תקורות מעסיק
יצירת ארגז כלים מוגדר וברור להפעלה קלה ועצמאית, לאורך זמן

IGPS – פשוט וממוקד:
עיצוב הכלים בהתאמה למאפיינים הניהוליים והעסקיים
תיאום וסיוע לגורמי המטה בקבלה וביצוע השינויים
תמיכה מקצועית ופתרון בעיות שונות העולות במהלך היישום
מעקב שוטף אחר משימות היישום – בקרת ביצוע מול תכנון
זיהוי והתראה במקרים של "צווארי בקבוק"
סיוע בהפעלה מיטבית והטמעה מלאה בפעילות השוטפת

* ניתן לקדם את הכלים באופן מדורג או כפתרון משולב, בהתאם למצב העסקי ולהיבטי התקציב, המשאבים ולוחות הזמנים

ניהול הביקוש: Demand Driven Supply Network
תפיסת הניהול לפיה פועלים הארגונים העסקיים הגדולים והמובילים בעולם, המאפשרת להנהלת החברה להתמודד עם הביקוש המשתנה [חוסר ודאות בסביבה תחרותית] ולהיטיב את הביצועים העסקיים, הן מבחינת הערך ללקוח והן מבחינת הערך לבעלי המניות.

הניסיון מלמד על שיפור ניכר בביצועים, הן בצד ההכנסות והן בצד ההוצאות.

חברת IGPS פועלת במטרה לספק לחברות וארגונים [קטנים, בינוניים, בצמיחה ובהקמה] את הכלים הניהוליים לקיום הפעילויות הקריטיות להשגת יכולת מיטבית של ניהול הביקוש

התועלת ללקוח:
תכנון נכון ובזמן; שיפור תפוקות המכירה; קיצור זמני תגובה

ניהול יעיל של אירועים חריגים; הקטנת מרכיבי "פחת והחזרים"

מימוש מהיר של הזדמנויות עסקיות; ניהול סיכונים מבוקר

הקטנת עלויות: שירות, תפעול, מלאי, לוגיסטיקה,רכש, ייצור

יתרונות השירות:
הקניית כלים ושיטות עבודה הנהוגים בארגונים המובילים, ביעילות ובזמן קצר

הרחבת התשתית המקצועית באופן ממוקד וגמיש, ללא תקורות מעסיק

יצירת ארגז כלים מוגדר וברור להפעלה קלה ועצמאית, לאורך זמן

IGPS – פשוט וממוקד:
עיצוב הכלים בהתאמה למאפיינים הניהוליים והעסקיים

תיאום וסיוע לגורמי המטה בקבלה וביצוע השינויים

תמיכה מקצועית ופתרון בעיות שונות העולות במהלך היישום

מעקב שוטף אחר משימות היישום – בקרת ביצוע מול תכנון

זיהוי והתראה במקרים של "צווארי בקבוק" סיוע בהפעלה מיטבית והטמעה מלאה בפעילות השוטפת

* ניתן לקדם את הכלים באופן מדורג או כפתרון משולב, בהתאם למצב העסקי ולהיבטי התקציב, המשאבים ולוחות הזמנים