הדרך

 

בחירה, אימוץ והטמעה של הכלים הניהולים, כחלק משגרת היום.

הפעולות, המעשים והתהליכים שיש לעבור כדי שנוכל להיות "מבטיחים ומקיימים" לאורך זמן, כחלק מה-די.אן.איי של הארגון.

הדרך נועדה להטמיע את השינוי בגוף הארגון/העסק.

גופו של העסק מורכב מאנשים, מטרות, תהליכים עסקיים, שפה ותקשורת, כלים ומערכות.

הידיעה מה הדבר החסר כדי שנקיים הבטחות אינה גורמת לשינוי.

ההבנה והקבלה של הקוד, חשובות ככל שתהינה, אינן מספיקות כדי להפיק את הערך המצופה מהשינוי.

 

נדרשת "כיברת דרך" בה נתאים את השיח, התהליכים והכלים הניהוליים – עד שהקוד יוטמע בדי.אן.איי הארגוני ויהפוך לתרבות ארגונית של קיום הבטחות שיווקיות, התמודדות עם שינויים ואי-וודאות, ותמיכה במהליכי השיווק המתחדשים בהתמדה

מעבר לכל דמיון ובעיקר, לפני המתחרים

 

כשהארגון קטן, נדרשים מעט אנשים לדעת יותר תחומי התמחות מקצועית. 

ככל שהארגון קטן יותר, גוברת הציפייה לגמישות ולוירטואוזיות המסכנת את היכולת לקיים הבטחות, עד כדי סיכון קיומי.

 

ככל שהארגון גדול יותר, נדרשת מיותר אנשים היכולת: לשתף, לסנכרן, לתקשר, על מנת ליצור עשייה מתואמת ומכוונת לקיום הבטחות.

ככל שהארגון גדול יותר, קיים מרחב גדול יותר בין הצוות שמבטיח לבין הצוות שנדרש לקיים, לשביעות רצון הלקוח.

ארגון חייב להכיל שני סוגים של תחנות, על מנת לגדול ולהתחזק:

 

תחנה ממקדת – בה בוחנים מאיין באנו ולאן פנינו ובעיקר, איך נגיע לשם

תחנה מחשלת – בה רוכשים ומתרגלים כלים חדשים להשגת המטרות העסקיות

 

צרו קשר

שלח

שם מלא:

*

Thank You!

The form has been successfully sent.

טלפון:

*

אימייל:

*

הודעה:

*

איי.ג'י.פי.אס בע"מ החברה המספקת כלים נכונים לקיום הבטחות עיסקיות ושיווקיות​

 054-7655411

 

03-7357799

  

itzik@IGPS.co.il

האתר נבנה ועוצב ע"י קודנט בניית אתרים לעסקים | קידום אורגני-