הקוד

 

מה הוא המפתח שחסר, המפתח שבאמצעותו ההבטחה השיווקית והעסקית שלך יכולה להתממש?

מה הם המרכיבים ומי הם השותפים שיש לקחת בחשבון כשמבטיחים ורוצים לקיים. מה הם הכלים האפקטיביים שחשוב לאמץ.

הדרך השלמה – היא הדרך שתוביל להצלחות מתמשכות.

הדרך השלמה מתחילה בחיבור מכלול הגורמים וההתמחויות ומכוונותם למשימה הארגונית.

הדרך השלמה מבוססת על תובנות מקדמיות:

  • כל השחקנים משפיעים על התוצאה
  • התפעול, שחקן בכיר העומד בחזית ולצד השיווק
  • המגרש העסקי בו אנו פועלים, רצוף רוחות של אי ודאות
  • אנחנו מרכזים את האנרגיה במה שנתון בידנו (לא בניסים ובתחזיות)
  • השותפים שלנו לובשים גם תלבושות אחרות (ספקים, מפיצים, קבלני משנה)
  • והעיקר: גמישות, מקצוענות, שותפות וסנכרון = תגובה מהירה ונכונה לאירועים משתנים

 

את הדרך אפשר גם לראות וגם לנתב:

1. חזון בהיר ומטרה ארגונית מחודדת

2. יעדים מדידים - כולם מחוברים

3. תהליכים עסקיים חוצי ארגון ומשולבים עם השותפים העסקיים

4. נגישות מידע להתמצאות בשטח ולקבלת החלטות (לוח מכוונים =  Dash-Board)

5. מדדים שמצביעים על המטרה ומדדים שמניעים לפעולה

6. ידע ארגוני

 

הקוד המלא מבוסס על הדרך והכלים הניהוליים המתקדמים התואמים את קידמת התפיסה הניהולית של שרשרת האספקה הרב-ארגונית.

אנחנו יודעים להתאים את הקוד ולתרגם אותו לפרקטיקה ניהולית ותפעולית לעסקים גדולים, בינוניים וקטנים וגם לעסקים בתחילת דרכם, על פי מידתם והאתגרים העומדים לפתחם.

 

צרו קשר

שלח

שם מלא:

*

Thank You!

The form has been successfully sent.

טלפון:

*

אימייל:

*

הודעה:

*

איי.ג'י.פי.אס בע"מ החברה המספקת כלים נכונים לקיום הבטחות עיסקיות ושיווקיות​

 054-7655411

 

03-7357799

  

itzik@IGPS.co.il

האתר נבנה ועוצב ע"י קודנט בניית אתרים לעסקים | קידום אורגני-