אבחון מיידי
אבחון אישי
אבחון מקיף
סדנה בטבע 
אנשי מכירות
סדנה בטבע
מטה ניהולי



מה אתה מבטיח?
מה התכוונת להבטיח?  מי מאוכזב?  למה?

מה אתה ואנשיך עושים או לא עושים שגורם להבטחות להתברבר…
מה יותר מתסכל מהבטחה שלא הצלחנו לקיים!
מנהל של חברה קטנה שומר קשר אישי עם הלקוחות ומתהדר ביכולת לזהות מהר צורך של לקוח ולהבטיח פיתרון מהיר ויעיל. הפעולות למימוש פשוטות: להזמין חלקים להרכיב (לייצר), לארוז, לתאם, לאסוף מהמחסן, להעמיס על המשאית ולהעביר אל בית הלקוח...
והלקוח, לא ממש מרוצה!? לא הגענו בזמן... האריזה לא שלמה... האיכות לא מתאימה...
עסקים קטנים וגדולים כאחד משקיעים מאמצים ניכרים בטיפוח לקוחותיהם.
משקיעים בתקשורת בלתי אמצעית (לפעמים אינטימית) בהכרת עולם הצרכים העדכני שלהם. במגוון מוצרים אטרקטיבי וחדשני, בהכרות טובה עם אנשי השטח וביכולת ליצור שפה שיווקית התואמת את ההקשבה של הלקוח.
ועדיין, לקוחות לא מרוצים, לקוחות נוטשים, לקוחות מתלוננים ומכניסים ספקים מתחרים לקטגוריה.

מה יוצר את הפער המתסכל בין ההבטחה השיווקית למימוש?
מה מונע מהמערך התפעולי לקיים הבטחות שנמסרו ללקוח בעמל רב!
מה הדבר שחסר כדי שהלקוח יקבל כל מה שמובטח לו ?
עד כמה משפיעה זמינות המוצר על שביעות רצונם של הלקוחות ?

אם נדע את הגורם המרכזי, נוכל להסיר את המכשול ולשפר את איכות מהירות התגובה.
האבחון הרב ממדי שלנו מציף את הכשלים והחסמים שמונעים קיום שלם של ההבטחה השיווקית.
אנחנו נראה את שרשרת האספקה ונצביע על הזדמנויות להשגת עוצמה תפעולית.
איי.ג'י.פי.אס בע"מ
החברה המספקת כלים נכונים לקיום הבטחות עיסקיות ושיווקיות

פקס: 08-9285103  |  נייד: 054-7655411  |  מייל:  itzik@igps.co.il
www.IGPS.co.il
 
קונספט ועיצוב: ZIV GAVISH
לייבסיטי - בניית אתרים